Kokostoppar

Har inte bakat något speciellt på jätte länge!
Men idag bestämde jag mig för att göra kokostoppar! Vilket är riktigt gott!
Ingredienser
50 g smör
1 dl socker
2 ägg
5,5 dl kokos

Sätt ugnen på 175 grader.
Smält smöret. Häll i resten av ingredienserna och blanda.
TIPS; Man kan smaksätta smeten med lite lime skal, så får man en lite mer "tropisk" smak. Sen kan man hälla i lite rom för att göra få en mer "vuxen" smak!
Klicka ut smeten på en plåt med bakplåtspapper och forma klickarna till toppar med hjälp av två skedar.
Grädda i 15 min (tills dem får lite färg)
TIPS: Man kan låta dem vara som dem är, dem är jätte goda endå. Men man kan lyxa till det genom att ha choklad på!. Man kan antingen doppa dem i choklad eller hälla på som jag gjort och göra fina linjer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0